Mervekyoglu_H Folik asitte folbiol mü diofol mü kullanilmalidir bide hangi ayda kullanım bırakilmali sizce kızlar ?
tugcesakzci Mervekyoglu_H folidoce kullandım 12.haftaya girince doktorum bıraktırdı ve multi vitamin başladı
Alpsmommm Mervekyoglu_H Folicus Plus verdi bugün doktorum 6+3 haftalık deneyim ilk bebeğimde başka kullanmıştım