Fatmanur1616 Gebeliğin ilk zamanlarında mide bulantısından oluyordu ortalarda düzeldi şimdi 37 haftalık olduk yine sabah bişey yiyesim gelmiyor, öğleden sonra ve akşam normalim ama sabahları iştahsızlık var hasta da değilim kızlar var mı benim gibi olan
sbsbsb Fatmanur1616 bende 30 haftalik hamileyim ben de ayni o durumdayim .Sabahlari istahim yok midem bazen bulaniyor .Özellikle aksamlari acikiyorum istahim var .
Fatmanur1616 Aybarssmom_ geçen hafta bi soğuk aldım mide bulantısı kusma sorunu yaşadım antibiyotik kullandım geçti ama iştahsızlık kaldı ondan önce yoktu ama teşekkür ederim yorumunuz için bende bebek iyice büyüdü mideye baskı yapıyor da ondan mı diye düşündüm
Aybarssmom_ Fatmanur1616 geçmiş olsun, onun da etkisi vardır tabi organlarımıza daha az oksijen gidiyor sonuçta, baskı vs oluyor normal🥲