Melk_plt00 Kızlar beta verdim yok gibi demi Adetime 15 gün var 😔😔Sizce yükselme ihtimali var mı böyle bir şey yaşayan oldu mu
hatice__1 Melk_plt00 adetine 15 gün kala yapmışsın çok erken olmuş keşke adetinin geçmesini bekleseydin şuan zaten yumurtlama dönemlerindesin hadi diyelim olsa bile şuan pozitif çıkması zor belki geç döllenme olucak daha geç pozitif çıkacak acele etmişsin
tugcesakzci Melk_plt00 adetinize daha çok var yükselme ihtimali vardır elbet erken test yaptırmışsınız biraz daha bekleyip 2 -3 kala yaptırın. Yumurtlama ne zamandı
Cgdmerl Melk_plt00 15 gün kala yumurtlama daha yeni oluyor zaten, hamile olma ihtimaliniz hem çok çok az ki olsa bile çıkmaz herhangi bir yerde. Ama çocuk istiyorsanız ilişki için ideal günleriniz, değerlendirin ve sabredin 🙏
Melk_plt00 hatice__1 ben yumurtlama tarihimi bilmiyorum ki ne bilim belki bi umut dayanamadım verdim testi😔
Melk_plt00 tugcesakzci Ben yumurtlama tarihini bilmiyorum ki ne zaman olduğunu da bilmiyorum takip etmiyorum takip ettikçe strese giriyorum. Belki bir umut vardır diye kan verdim
Melk_plt00 Yazmelegi_ farkındayım ne bilim belki vardır dedim bi düşüğüm var kaç aydır bekliyorum ama olmuyor
Rabissannee Melk_plt00 beta cok dusuk . O yuzden bugünü değerlendir, Sonra 2 güne bir şeklinde değerlendir. Keçiboynuzu pekmezi tavsiye ederim.
Hande97 Evet ilk başlarda erken olduğu için çıkamayabiliyormuş benim de başıma gelmişti reglini bekle canım gecikirse evde test yap
hatice__1 Melk_plt00 şuan senin yumurtlama dönemlerin canım benim güzelce değerlendir 10 gün sonra test yaparsın