dilarax26 Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. 37. Haftada olup da çatı muayenesi olanlar var mı, nasıl geçti?
dicledila dilarax26 36.haftamda oldum kasılmam olduğu için hiç acımadı diyebilirim kendimizi kasmadığımızda 2 dakikada bitiyor
_Muhammed_nehir21 dilarax26 ben 37.4 haftadayim cuma günü doktora gittim nst girdim ama çatı muayenesi olmadım
Aybarssmom_ Ben 36.haftada oldum nst de sancılarım çıktığı için, kendini kasma hiç o zaman kolay geçiyor zaten kısa sürüyor. Ben korkuyordum ama hiç korktuğum gibi olmadı🍀
Sevgitekin 36+6 da oldum. Yorumları gördükçe insan korkuyor tabi ama hiç acı hissetmedim korkulacak hiçbir şey yok
Nazirecalis Haftada oldum ama hiç korkulacak bir şey değil saniyeler sürüyor boşuna korkup kendinizi kasmayın
Loresima03 Benimde 37. Hafta kontrolümde nst de sancım çıktığı için açılma var mı diye kontrol etti doktorum. bana göre biraz acılıydı ama benim canım tatlıdır :) kısa süren bir işlem kendinizi kasmazsanız dayanılmayacak bi acı değil