Elfmstfa Arkadaşlar gebeyken soğuk algınlığından ilaç içemiyoruz maalesef ki biliyorsunuz 1 hafta olcak nerdeyse boğaz ağrısı burun tıkanıklığı baş ağrısı sürünüyorum resmen. Ballı süt pekmez falan yiyorum ama bana mısın demiyor nasıl geçer ya napabilirim yardımcı olur musunuz rica etsem 😞
Serendipity16 Elfmstfa ıhlamur içebilirsin çoğu doktor izin veriyor zencefil falan da içiliyor diye biliyorum ben içmiştim ama geçmezse kendine eziyet etme dahiliyeye git benim kanımda enfeksiyon varmış mesela antibiyotik verdi çok fena griptim bende bağışıklığım düşmüştü serum falan taktılar
OguzMoms Elfmstfa Ben bugün 12 gün oldu cekiyorum. Artık dün dayanamayip doktora gittim çünkü uyuyamıyorum artık malesef kanimda enfeksiyon varmış antibiyotiğe baslandi doktor enfeksiyon olduğu için bu kadar uzun sürmüş hastalık yavaş yavaş toparlarsin dedi 😐
Leylayz Elfmstfa bende öyleydim hatta post açmıştım şiddetli öksürüyordum doğum doktorumun yanına gittim bana çok öksürmenin bebeğin suyunu azaltabileceğini söyledi ve bende antibiyotik tedavisine başladım
Aybarssmom_ Herhangi riskiniz yoksa ıhlamur da içebilirsiniz 1 fincan, bol bol c vitamini içeren meyveler yiyin, bol bol su için dinlenin başka çözüm yok maalesef 🥲
Betus- Bende 37+4 hamileyim ve hayatımda böyle soğuk algınlığı yaşamamıştım ama bitkisel olarak ne yaptıysam geçmedi kaç haftadır öksürük bile kaldı doktoruna danış bence burun fısfısı falan iyi gelecek şeyler verebilir