Hulya-nur1 ayarini isisini falan hepsini dogru yapiyorsaniz kaliptan da olabilir. Ve ya firinin kendisinden. Mesela ben yeni evlendiyimde firinimda yeniydi ve ilk defaydi kekim oyle ici hamur kaldi şok olmustum. Firindan oldugunu anladim yeniydi kullanilmamisdi ve duzeldi. Sonra annemde bi kalip vardi onda ne yapsa ici cok gec pisiyor. Ayni tarifi baska kalipta yapinca guzelce pisiyor ama o kalipa gelince kenar ust heryer pisip kuruyor ortasi ciy kaliyor.