Tomris123 35 haftalık hamileyim ve kahverengi leke geldi doktorum yoğun ve kırmızı olursa risk dedi sancım yok ama leke geliyor kahverengi aynısını yaşayan var mı
Tomris123 umrumdadegil geçen hafta gittim nts çektik sıkıntı çıkmadı doktorum da kontrol etti ama suan tekrar çıktı
Tomris123 umrumdadegil aynen plevia var bende nts çekti alttan muayene etti doktorum sıkıntı olmadığını söyledi
Aybarssmom_ Bence doktora görünmelisiniz hamileliğin hangi dönemi olursa olsun kahverengi olsa dahi önemli