Regl günüm normalde bugün diye biliyorum ama geçen ay bir gün fazla sürmüş dün regl günü gözüküyor uygulamaya göre normalde gecikmem olmaz hep erken olurdum ama regle ait hiç bir belirtim yok dün ki testi yapan komşum getirdi yap diye silik çizgi görüyorum pazartesi gününe kadar bekleyim regl olmazsam kan vereyim diyorum birde siz bakar mısınız lütfen kırmadan yorumlayın 🙏🏻

