Liya7- 26 haftalık hamileyim. Mart sonu doğum. Ya bu 3-6 ay bedenler çok küçük geliyor gözüme. 6-9 mu alsak o da çok mu büyük olur of 🥹
Mevlude_Sahin Liya7- Oğlumda 0-3 ay, 3-6 ay almıştım 4, 5 takım sonra yaza döndüğü için duruma göre almıştım. Bence bir iki tane 0-3 alın derim ya da hastane çıkışınız varsa onlar yeter
smnbr Liya7- Bence markalardan markalara değişiyo durum Civil mağazasındaki ürünler sanki daha büyük gibi
Senzinc smnbr bebiş bi doğsun küçücük minicik oluyorlar ozaman anlıyorsunuz büyüğü kücüğü🤣 ben ilk bebeğimde öyle yaptım giydiremediğim cok oldu bnce ayına göre alışveriş yapın cok büyük almayın büyüdkce bebiş alırsınız kücücük bebiş giysileri bizim giysilerden pahalııo🙄
smnbr Senzinc Evet sormayın ya, giysi boyutu küçüldükçe fiyatı artıyo 😂 ben enflasyon önlemimi alıp 1 yaş 2 yaştan da aldım bişiler, nasıl olsa bi ara giyer :):)