Liyamm1 3 e kadar normal evet, ölçüye çok takılmayın. Düşük yada yüksek risk olarak çıkıyor. İkili tarama testinde net çıkıyor zaten kandan da bakıyorlar. Doktor detaylı bilgiyi verir taramadan sonra sonucunu alırken. Yinede kafanıza çok takmayın, fetal dna da yaptırabilirsiniz içiniz rahat etsin istiyorsanız o daha yüksek doğru sonuc veriyor