Zehrazzz 34 haftalık hamileyim ve doktorum genital sigillerim yüzünden normal doğum yapamicagimi söyledi başka doktora danışmalı mıyım 🥺
tugcesakzci Zehrazzz evet genital siğiller olduğu zaman normal doğum yapılmıyor bebeğe geçme ihtimali ve enfeksiyon riski taşıdığından.
nazazra24 Zehrazzz evet yapmıyolar ben hem çatı darlığı hem de genital siğilden dolayı normal yapamadım maalesef