Kubra001111 Merhaba adet döneminde yoğun kanama ilk üç gün ve pihtili parça parça gelmesi normal mi kimi zaman böyle oluyor ama bu ay da çatlatma iğnesi yaptım olmadı bir ilgisi var mi