Devlet hastanesi doğum verdiği değersizlik çok kötü neler duyuyorum oysaki devlet ilgilense biraz insanlar özele para vermek zorunda kalmaz ilgisizlikleri de cabasıy mış sancı odasında açılman olana kadar bekletiyorlar mış tek başına Bit kdın için ne kadar da zor bir süreç hep Suriyeli dolmuş zaten anca onlara yaradı