Aygun197 amin hepimiz sağlıkla afiyetle kucağımıza alalım inşallah. Genelde ağrılı kanamalar korkutuyor insanı çünkü düşük olursa çok ağrılı olur. Ama sen yine de ihmal etme kontrol et kendini sık sık çoğalırsa da doktorun zaten bi çaresine bakar. Ben tüp bebek yapmak için yazı bekliyordum rabbim sürpriz bi şekilde nasip etti. Ama çokta sınadı hala da sınamaya devam ediyor. Çok panik yapma strese girme olmaması çok güzel ama bu tür şeyler de hamilekte olabilecek şeyler. Kesede bi bozukluk kanama vs görünmüyorsa Allahın izniyle bişey olmaz sen bol bol yatmaya bak ayaklarının altına koy yastıkları yat dinlen.