Ayperigun benim zorunlu genel anestezi oldu doğumum . Normal doğum diye gidip genel anestezili sezeryana döndüm resmen 🤭 açıklığım suni sancıya rağmen artmadığı için sezeryan doğuma döndü sonrasında da epiduralim tutmadığı için mecbur genel anestezi oldum , ancak bana çok fazla narkoz vermediler daha doğumhanede uyandım ben , ten tene temas emzirve vs hepsi doğumhanede yapıldı hayal meyal hatırlıyorum ama ben genel anestezi kesinlikle tavsiye etmem çünkü bebeğe de geçmesin vs diye zannedersem bana az bir anestezi uygulandı uyandığımda dedğim gibi daha doğumhanedeydim ve o ameliyatın ilk ağrılarının hepsini hissettim aşırı ağrınız oluyor gece yarısına kadar inlediğimi hatırlıyorum ağrıdan , hiç bir ağrı kesici fayda etmedi maalesef en son anestezi doktoru karma kendi bi ilaç hazırlanıştı sabaha kadar o takılı olunca kendime gelmiştim o yüzden allah düşmanımın başına vermesin dedim hep