Kızlar geçen ultrasona girdiğimde 19 hafta 5 günlüktük ama bebişin karın çevresi 21 hafta 2 gündü doktor 2 hafta önde ya da geride olmadığı sürece sıkıntı yok dedi ama sizin de başınıza gelmiş miydi ve bu gidişle devam ederse 4 kg aşağısı doğurmazsın dedi ekmeği çikolatayı tatlıyı keseceksin dedi korktum bir an sizlere de sormak istedim 🙏🏻