Glsmbln Kızlar 7 aylık kizim var şuan yine gebeyim ilk doğum hızlı oldu ama o son dk ki ağrılar kafamın içinde hala evet sonunda bitiyor ve evladına kavusuyorsun ama tam travma geçirmeli ağrılar epidural nasıl bisey nette gördüm hiç bilmiyordum egerki böyle bisey varsa özelde bile yaparım ilk doğum özelde yaptım inan parayı hak etmiyorlar gereksiz olduğunu düşünüyorum 7 ay önce 9 bin ödedik şuan Allah bilir kaçtır maddiyata değil devlettekilerdw doktor ve ağrısız sancısı Bi doğum geçirmek istiyorum korkuyorum daha çok var evet ama bu sefer çok dikkat etmek istiyorum bu epiduralli yapan varsa süreç nasıldı onlar sormuyor sanırım biz doğum başlamadan istiyoruz diye biliyorum He gidene kadar acilmam 7 8 cm olur o zaman mecbur dogurcam ama az açılmaya gidersem isticem ama reddediyolarmi olmaz derlerse çıkar giderim özele dogururum yani sezeryanla halledeyim diyorum devlet doğum dikinriliysa sezeryani en son iş olarak görüyorlar epidural doğum yapanlar ağrı ağzı hissettiniz nasıldı yani acı hafifmiyfi o doğum anı gibimiydi anlatirmisiniz korkunun oluşması bildiğimden ilk doğumu yaşadım ya ikinci beni korkutuyor lütfen bilenler cevap veirrimisjniz
Cerenbelis1 Glsmbln epidural bende merak ediyorum ağrıyı kesiyormuş sancıyı hissetmiyorsun oyüzden ıkınma olayı sıkıntı oluyo diye biliyorum
Zeyer Glsmbln slm.canim.1 ay önce cihan hastanesinde epidural normal doğum yaptım 4cm acizlikten sonra epidural takıldı sadece yarım saat bi sancı cektim onun disinda bi ağrım sızım olmadı bn çok memnun kaldım doğum aninda da gayet ikinabiliyorsunuz asla hiç bi sorun yaşamadım sormak istediğin.bisi varsa sorabilirsin
Glsmbln Zeyer etrafımdakiler sonra bel ağrısı yaşarsın diyorlar yani gerçekmiş bu şiddetli Bi bel ağrısı yaşanıyordu acaba epidural hayat kurtarır vallahi
MinikkCivcivim Zeyer ayy konuyla alakasix ama bende cihana gidiyorum muayene sonrasi dogum ucretini sormayi unutuyorum siz ne kadra yaptiniz acaba🙈bidr hastaneye ait fotografcisi varmi😂
Zeydinannesi Bende aynı şekil birinci doğumu özelde yaptım 4 sene önce hiç memnun kalmadım sezeryanlıyım,ikincide farabide kontrole gidiyorum ama doğum için kararsızım,hangi doktora gidiyorsunuz siz ?
Glsmbln Zeydinannesi ben cayirovadaki polikinlige gittim kalp sesi için 5 hastalıkmış şuan 6 haftalığına farabiye git dedi ultrason iyi değil dedi randevu bulmaya çalışıyorum belirlicem bitene inşallah iyi biti gelir