Deletedmom0018 yooo herkes kendi bilir ..ben annem Ablam anneannem vs hepimiz vazelin kullanıyoruz ..ailece cildimiz aşırı kuru ve bir zararını görmedik ..petrolden arındırılmış yazıyor bu arada ..zararlı bir maddeden faydalı bir ürün elde edilebilir hem vaZelin ciltten emilmeyen yoğun bir madde..yani bebek ve bizim için sıkıntı olacağıno düşünmüyorum...sistemik dolaşıma geçmiyor yani..kullanılan çamaşır deterjanları sabunlar plastik kaplar hazır sütler hepsi kimyasallar koruyucular renklendiriciler barındırıyor ...badem yağıda misal gebelerde alerji riskinden dolayı kullanmayın diyen birçok kaynak var ..benim fikrim bu tabi..kimseye ısrar etmedim..sadece zararını göremedim önerdim.. internet bilgisini kaynak yapmayın bence sizde ama haklısınız petrol yazınca insanı ürkütüyor şu attığınız yazı misal..yıllardır kullanmamış olsak bu yazıyı görüp bende sizle aynı fikirde olurdum belkide kimbilir...