tugcesakzci merbay5 var ama yaptırmıyorlarmış ebe arkadaşım var Bilkent’te. Çok çok nadir yapılıyormuş yapılırsa o da her isteyene değil. Fiziki olarak koymuşlar sadece. Suda doğum daha çok ilgi vs gerektirdiğinden doğal olarak devlette yoğunluktan çok ilgilenemeyebiliyorlarmış öyle bir şey demişti
Sym_nr merbay5 bende bilkente takipliyim söylediklerine göre suda doğum varmış ben de suda doğum yapmak istiyorum ama bakalım yapacaklar mı 😄
merbay5 tugcesakzci anladım teşekkür ederim 🥰 rica etsem arkadaşınıza sorabilir misiniz doğumdan sonra tek kişilik odada kalma şansımız var mı bana birisi belirli bir ücret karşılığında tek kişilik odada kalınıyormuş demişti de
tugcesakzci merbay5 ücret karşılığında kalamıyorsunuz. Öncelikli tek kişilik odada kalabilenler bebeği yoğun bakımda olanlar, sevkle gelenler ve gebe okulu mezunları. Bunlardan biri olmazsa şansınıza denk gelirse kalabiliyorsunuz