Sinemuzaffer Her gece bi bardak çörçıl içiyorum bi sakıncası var mı acaba 8+3 haftadayım ☺️İnşallah yoktur çünkü vazgeçilmezim oldu☺️
MerveGmss Sinemuzaffer tuzu az olursa sıkıntı yok bence limon zaten c vitamini sodada mineral acısından zengin 👍🏻
nergisog Sinemuzaffer ben de her akşam bir 2 sodaya bir limon sıkıp içiyorum😍. Zaten tuzsuz seviyorum. Aşırı ferahlatıyor bulantımı alıyor 💨 zaten hamilelikte soda içmek yararlı canım
Migrenligebe Sinemuzaffer bana doktorum maden suyu icme dedi, rahim damarlarindan birinde tikaniklik var cunku. Tuz tansiyonu yukseltiyo ve odem yapiyo. O haftalarda bir sakincasi olur mu bilmiyorum ama.
cyakdemir Benim doktorum sodayı 5. Aya kadar içebilirsin dedi, sonrasında ödem yaptığı için önermedi. 😊
bulutunannesi33 ben hergun ıcıyorum hem mıdeme ıyı gelıyor hem tansıyonum cok dusuk oldugu ıcın lımonu cok sıkmadan tuzunu koyuyorum ıcıyorum tuz asla tuketemıyrm yoksa 🤷♀️
SevgiTuracanlolu Sinemuzaffer bende sürekli içtim. Havalar soğuyunca bıraktım. Bi zararı olmadı 🙏🏽 çok şükür
Sydcan Bende ilk 3 ay içtimm hep bol limonlu hem mıde bulantıma ıyı gelıodu hem rahatlatıodu sımdı 26 haftaya gırcez bı kac gun sonra hıc bı sıkıntm olmadı ama daha ıcmıorum canm ıstemıo artk ☺️