_momes Bebeğimin gelişimi öndeymiş. Kilo almış dedi doktor. Diyet yapmamı söyledi. Kızlar sizlerin dikkat ettği birşeyler var mı? Neler yapmalıyım ymek konusında özellikle meyve konusında kendimi kısıtlayamıyorum. Doktorum hamurişi ve meyveyi kesinlikle azaltmamı bırakmamı söyledi. Sizler neye dikkat ediyorsunuz bu konuda?
2lokummannesiii _momes karbonhidratı tamamen kesin. Tatlı asla tüketmeyin. Paketli gıdalarda dahil. Meyveyi de yarım tüketin.
Tugce48 _momes bebegin önde gitmesi bu haftalarda mı başladı daha önceden de öyle miydi? Ben 15 haftalıgım bebek 10 gün büyük cıktı adet tarihni degiltirdi doktor acaba diyet durumunu bende yaşar mıyım
Esraabbaa Beyaz unu bırakın bence tam buğday ekmeği alın, pilav makarna vs bunları bırakın canınız çok çekerse tam buğday makarna alırsınız. Meyveyi de geç saatlerde yemeyin ve yanında mutlaka süt ya da yoğurt yiyin
_momes Esraabbaa tam buğdaya dönmüştüm yaklaşık bir iki haftadır. Meyve de canım çok istiyor iki günde bir mandalina ayva vs yiyorum. Tutmaya çalışıyorum kendimi.
Esraaar Benim bebeğimde önden gidiyordu doktor ekmek reçel meyve çok mu yiyorsun onları kısıtla dedi ben ekmek ve meyveyi çok yiyordum 1 ay dikkat ettim haftasını yakaladı gibi oldu bi ara sonra tekrar 2 hafta önden gitmeye devam etti. Karbonhidratı meyveyi şekerli şeyleri kısıtla normale dönebilir
_momes Esraaar çok teşekkür ederim🌸 bu hafta biraz dikkat ettim arada fire verdiğimde oldu ama makarna ve pilavı da iptal edicem artık yemeyeceğim.
_momes OguzMoms benimde iki hafta önden gidiyor sanırım yarın tekrar kontrole giddceğim doktor ne derse artık.
_momes Arzuanne erken doğuma ve sezeryana sebep olabiliyor. Ben normal doğum istiyorum. Çok önden giderse erken doğabiliyor
Demetrana Arzuanne Çok önden gitmesi iyi değilmiş bebeğin hayatı riske giriyormuş şeker olma ihtimali fazlaymış bebek doğduktan sonrada sarılık olma ihtimali artıyormuş benim küçük kızımda uzayan sarılık olmuştu 3 ay çektim meğer suyu fazla diyeymiş şekerim sınırdaydı onda da dr biz gününde gitmesi taraftarıyız dedi ne ileri ne geri ana biz anneler önde olunca seviniyoruz açıkcası bende diyete başladım gerileyecek diye ödüm kopuyor ama sağlıklı olsun diye de dualar ediyorum kafalar karışık 🥴
htcktkym Ben şuan 36.haftadayım daha önceden hep 2 hafta önde gidiyordu bende hızlı kilo alıyordum şekerli şeyleri ekmeği falan yeme dedi doktorum çok da yemiyordum dikkat ediyordum ama tamamen kesmeye çalıştım şuan haftasına göre uyumlu sayılır
_momes htcktkym bende kendim çok kilo almış gibi değilim karnım büyüyor sadece bebek alıyormuş hep. Doktor dediğinden beri azaltmaya çalıştım bakalım yarın ne diyecek doktor ama tamamen kesemedim. Bugün itibari ile bu yazıda konuştuklafımıza ekstra dikkat edicem
gokyuzununogrencisii _momes ooo masallah 20 haftalikken 2 kilo desene. Ben 29 haftalık 1400 Gr dedi doktor 😂🤗
ElifKarata _momes gebelik şekeri yoksa korkmayn sadece iri olması normal doğuma engel olabilir maalesef.
Rbytkn _momes bu kilo da olması mümkün değil mesajda yanlışlık var sanırım 20 haftalık bebek daha yeni kilo almaya başlar yani kilosu 300-500 gram arasıdır en fazla oda… Merak ettim bende 🙂