Merhaba! Kızlar 2. Gebeliğim ilk oğlumun adını ben ve eşim koydum. Bu arada eşim tek çocuk şuan 2. Gebeliğimin sonuna doğru geliyorm kayınbabam muhammed çok istiyordu ilkindede biz isim koyunca dahada üstelemedi bundada biz o koysun istiyoruz galiba muhammes koyucak. Tek ağır gelmezmi sizce yanına hangi isimi ekleyebiliriz önerisi olan var mı ?🥰🫶🏻