Neslihanzgl arkadaşlar İzmir’de Doğum yapmak doğru düzgün hastane bulamıyorum ya çok pahalı ya doktoru sürekli sezeryan yapıyor lütfen bana önerebilecek bi hastane varmı?
ZeynepSare Neslihanzgl özel Karataş hastanesi en son sorduğumuzda 1900 ocaktan sonra zam gelicek demişlerdi şuan ne kadar oldu bilgim yok doktor olarak da Aysel Zabit tavsiye ederim ben çok memnunum ve bebekde sizde sağlık sıkıntınız yoksa epiduralsiz normal doğumu çok seviyor 🙃
BayanYaman Neslihanzgl çiğli devlet hastanesinin özelden hiçbir farkı yok canım odalar tek kişilik sancınıda tek kişilik odada yanında bir akrabanla geçirebiliyorsun doktorlar ve ebeler çok ilgili ve normal doğum taraftarı hepsi bi düşün derim 😊