Duyguuukk teşekkür ederim 🙏🏻 ben kürtajımı da orda oldum hande hoca yapmıştı o zaman da. Memnun kalmadığım bi durum olmamıştı hastaneden de hemşirelerden de. Benim evime de uzak aslında hastane nasıldır çık araştırmamıştım zaten ben direk hande hanıma gittim, memnun kalında onda da devam ettim