damlacgul Kızlar benim iç çamaşırımda bir ıslaklık vardı silince normal akıntı şeklinde her zamanki gibi geldi ama. Sanırım idrar kaçırdım ama fark etmedim böyle bir şey yaşayan var mı aranızda
Premsesko damlacgul 1 saattir dışardayım biraz fazla yürüdüm şimdi lavaboya gittim iç çamaşırım ıslanmış. Yürüdükçe filan yada dönem dönem benim akıntım artıyor.
Serendipity16 Premsesko bu sorununuz geçti mi ? Bende ne zaman yürüsem ayakta kalsam böyle su gibi akıntım oluyor altıma kaçırmışım gibi çamaşırım ıslanıyor biraz mantardan falan mı oluyor suyum sızıyor diye korkuyorum acile de gitmiştim geçen gün akıntı dediler bugün yürüdüm yine öyle oldu