Elf41 Hanımlar 3aydan sonra şikayetlerim bitmişti ancak 4 5gündür istifra ediyorum ne yesem dokunuyor acı acı 4.haftada böyle olan var mı merak ettim
Nurela3440 15 haftadayim 1 hafta olucak cnm hiç birşey istemiyor benimde bulantim var yok arası bebek gelismicek diye korkuyorum normalmi bende senin gibiyim merak ediyorum keşke dolu dolu yemekler yiyebilsem
Elf41 Nurela3440 canım o haftalarda ben de ne yesem çıkarıyordum ve hala 5gündür istifra ediyorum . bugün iyiyim şükür yeter ki sağlıkla kucağımıza alalım şikayet gibi mi oluyo diye düşünüyorum bazen ama değil 🤭sadece bilgim olsun istiyorum herkeste bu durumlar varsa dert etmem🌸 ben de ne yiyeceğimi şaşırıyorum