Livy bende baş ağrısı olmadı canım kahve ihtiyacı duymadım ama belli bir yatış pozisyonu var spinal anesteziden etkilenmemek için vücut öyle durmalı imiş bende o duruştan kaynaklı omuz ağrılarım oldu deli gibi kesi yerini filan unuttum bu omuz ağrısından duramadım..