Kızlar 2 gün sonra 40. Haftama giriyorum ve doktorum daha fazla bekletemeyeceğini kaka yeme riski olduğunu söylüyor salı kontrolüm vardı cumartesiye kadar bekleyelim gelmezse suni verelim dedi cumarteei kontrolüm var ve ben kararsızım suni sancıyla doğan bebeğin kolikten farkı olmadığını hatta streste yarıştığını falan okudum siz ne düşünüyorsunuz? Alan var mı?