Kg16 Kızlar merhaba, en güzel bebek bezi markası hangisi? Siz hangisini kullanıyorsunuz aranızda stok yapan var mı 🌸
Nnoktaa Kg16 bez konusu maalesef bebeğinizin cildine bağlı. Çok araştırdım. Sleepy den memnun olan da var bebeğime pişik yaptı diyen de. Molfiksi öven de var sızdırma yaptı diyen de.. ben risk alıp prima premium care ve sleepy aldım.
eedahadahanasilsiniz Boykot ürünü olmasa primadan başka bez almam da.. doğumdan sonra deneyeceğiz artık digerlerini