Gul_anne34 Merhaba az önce sağlık ocağından geldim 4 haftalık bebek dedi folik asit kullanmıştım diğer çocuklarımda bunda sağlık ocağı doktoru önermiyorum yüksek dozda dedi kullanan var mı aranızda
Pamuk Gul_anne34 Tövbe doktor bile bunu diyorsa. Belki folbiol için demiştir onlar sadece onu yazabiliyor o da yüksek önerilmiyor.Sen kendin parayla Al.
Gul_anne34 Mia0121 ocağın 2 de randevum var kadın doğuma o kullan dicek büyük ihtimalle ama neden bu doktor öyle söyledi ki 🤔
Mia0121 Gul_anne34 şaşırdım kullanma diye duyduğum ilk doktor sizinki oldu cidden 🤭kadın doğum muhtemelen verecektir açıkcası kullanmayan da denk gelmedi
Pamuk Gul_anne34 Tabi zaten doktor yazmıyor.Ben 2 hamileligim de de diofol aldim kullandım eczaneden.