Arkadaşlar ben 29+3 hamileyim. Normal kontrole geldim devlet hastanesine. Ultrasonda rahimi ölçtü 34 dedi. Kısa olması erken doğum riski olarak görünürmüş. Beni 29.haftadayken nts sancı kontrolü istedi. Telaş yaptım ister istemez. Sonuçları gösterdim Sancı gözükmedi sonra 34 için normal dedi. Sizin böyle bir durum yaşadığınız duyduğunuz oldu mu? Rahim kısalığı hiç duymamıştım 24 olması sakıncalıymış normalde. Normali de 40mış