Merhaba güzel anneler bende herkes gibi burdaki hikayeleri okuyup yazacağım günü hayal ediyordum çok şükür ki nasip oldu. Geçen hafta burda sürekli post açmıştım çatı darlığım varmış nasıl olacak diye ondan sonra nişan geldi doğum ne zaman diye .. 37 haftalıkken muayane sonrası üst kemiğin biraz basık doğum şeklin şu an için yarı yarıya dendi. Ben kendimi normal doğuma hazırlamıştım haliyle bu durum çok üzdü beni strese girdim istemsizce. Diğer gün başka bi hastane de tekrar muayene oldum evet üst kemik biraz basık ama bu durum normal doğuma engel değil dediler. İçim rahatladı fakat ikinci çatı muayenesinde aşırı bi ağrım oldu. İlkinde hiç ağrı sızım yoktu çok rahat geçti ama bu ikinci muayenede mahvoldum. Ertesi gün akşam nişanım geldi. Diğer gün akşam da suyum geldi. Hemen doktoruma yazdım sancı durumuma göre kontrol amaçlı gidebileceğimi söyledi. Evde sancımı beklemek yerine hastaneye gitmeyi tercih ettim çünkü sancım sık değildi ve bebeğin susuz kalacağından endişelenmiştim. Gece 12 gibi hastaneye gittik ve açıklık 1cm di çatı muayenesinde de 1di ilerleme olmadan gelmişti suyum. O sıra dedim ki suni verirler kesin. Nst çekildi bir sıkıntı yoktu saat 3te tekrar çekildi bebek hareketi yavaştı besleyici serum takıldı. 6.30 da tekrar baktılar açıklık 1.5 cm di 7 de suni sancı verilmeye başlandı. Benim için en zorlayıcı süreç işte şimdi başlamıştı. Annem yanımdaydı sancı odasında beraberdik. Sancılarım şiddetlenmeye başlamıştı kıvranmaya başlamıştım artık gerçekten suni sancı çok zorluyor sizi ama dayanılmayacak gibi değil çünkü sonunda yavrunuza kavuşmak var o yüzden asla vazgeçmeyin bırakmayın kendinizi annemin desteğiyle ve dualarıyla çok şükür o sancı sürecini geçirdim normal doğumu çok istediğimden asla ağzımdan beni artık alın ameliyata vs demedim sancımı sonuna kadar çektim ve doktor muayeneye geldiğinde şu an iyi ilerliyoruz üst kemik basık fakat yanların ve alt taraf doğuma müsait hadi bakalım normal olacak deyip moral verdi. Saat 9-9.30 civarıydı ebe muayane etti rahmin çok incelmiş o bebeği tutuyor sadece bıraktığı gibi bebeğine kavuşacaksın dedi tekrar nst çekildiğinde bebek hareketi çok yavaşlamıştı rahim kendini bıraksın diye bi iğne yapıldı ardından çok sürmeden afedersiniz tuvalet yapma hissi oldu anladım ki kızım geliyor hemen beni doğum masasına aldılar doktorum geldi ve doğumu başlattı. Titriyordum resmen artık ve sancın geldiğinde ıkın dediler bi kaç kez ıkındım dinlendim sonra doktorum bi iki ıkınmayla geleceğini söyledi tüm gücümle son iki ıkınmayı ebenin de karnıma bastırıp ittirmesiyle kızıma kavuştum çok şükür kucağıma verdiklerin de yaşadığım o his tarif edilemez dedim çok minikk bunu🥲🥲 Rabbim mucizemizi cuma sabah 10 da kucağımıza almayı nasip ettirdi. Rabbim bu duyguyu isteyen herkese yaşatsın. Ben bunları yazarken 6 günlük olduk bile 🥰 sizler de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸