Arseee Kizlar merhaba 2 ocakta dogum Allah nasip ederse. Beni wc alaturka tarzi. Katlanabilir seyyar klozet almali miyim dogum sonrasi cok zorlaniliyor mu yani kisa surelik icin ona para vermekte istemiyorum. Tecrubeliler paylasir misiniz
Belginylmz Arseee sezryan olucaksa alaturka ya belki dikislerden çömelmk için zorlabikirsin belki klozet daha rahat olur ama destek alırsın birisinden olmadı ya bilemedim simdi
Minikmucizelere Arseee bunu bende merak ediyorum benimde ayni sekilde klozet yok dogum seklim daha belli degil ama sezeryan olursa cok zor olur mu acaba😢