dhbetul 9+3 olduk. Bulantı hafif onun dışında sürekli uyku hali ve halsizlik var. Hazımsızlık çok yaşıyorum azcık yesem bile çok zor sindiriyorum. Şişkinlik😒
zamloss123 Mucizemses keşke bende de olmasa midem her yönden rahatsız salçalı yemeklere veda ettim şimdiden iş yapamıyorum çok halsizim sürekli yatıyorum başım hep agrıyo bişey yediğimde agzımda çok kötü tat oluyo brokoli felan haşlayıp yiyorum
Demetibrahim Mucizemses bugün gittim doktora 8+4 ultrasyonda 9+1 çıktı çok halsizlik hiç birşeyden tat alamıyorum iştah 0 aç kalıyorum hep inşallah geçer😭