Merhabalar dün erken dönem detaylı ultrasona girdim 13+3 üz şu anda doktora %100 emin değilseniz cinsiyeti öğrenmek istemiyorum demeyi unuttum heyecandan ve %90 erkek dedi.Erken dönem olduğu için güvenemiyorum tam.Yüksek yüzdeyle tahmin yapılıp sonradan değişen oldu mu aranızda?