Sedef61
35+4 günlük hamileyim ve Doğum sancısıyla yaklaşık 2 hafta önce hastaneye yattım ilaçlarla geri gitti sancılarım ama şimdi ayağa kalkmam yasak 3 haftadır yatıyorum sadece tuvalete gidip geliyorum benim gibi olan ve erken Doğum yapan varmı arkadaşlar aranızda aslında şu an da dünyaya gelse bile çok sıkıntı olmaz diye düşünüyorum çünki bebeğimin ciğerleri gelişsin diye iğne de yaptılar ama yinede tedirginim