Kızlar dün sağlık ocağına dikislerimi aldırmaya gittik bebegimde sarılık var dedi hemşire sabah erkenden gitik bugün çok şükür değeri 11 cıktı 3 gün sonra kontorl var tekrar sarılığı atması için napmam gerek kızlar tecrübeli anneler benim ilk bebeğim bol bol emziriyorum başka tavsiyeleriniz var mı? Ve 12 günlük yavrum daha