Ravza11 canım ben doktoruma danıştım o da bana dedi ki günlük hayatına aynen devam et ağır iş yapma sadece .. ben il dışında transfer oldum bi kaç saat dinlendim sonra evime döndüm. Geldiğimde de yemeğimi de kendim yaptım bulaşığı da kendim yıkadım. Süpürme silme işini eşim yaptı çamaşır vs de ondaydı. Aslında doktorum dedi ki takdir Allah ın o yüzden stres yapma. Ben iki gün evde geçirdim günleri sonraki günlerde hep yürüyüş yaptım meditasyon yaptım nefes egzersizi yaptım bebişle konuştum. Ben baya motive oldum transfer öncesi ve sonrası kendimi/.evde test yapmadım 8. Gün ve 11. Gün lekelenmem olunca yürüyüş kestim yerleşme kanamasıymış ve 11. Gün test yaptım pozitifti.