Merhabalar herkese öncelikle. Bugün ilk kontrole gittin muane oldum kese var ama bebek yok doktor 1 hafta sonra bakalım dedi Progestan verdi uyumadan önce iç diye haftayı beklicem ama 3 yaşında kızım var ona hamile kalırken geç döllenme olmuştu umarım yine gec dollenmedir . Başınıza gelen var mı boş kese görüp sonradan bebek olması