Herkese merhabalar 13 aylık oğlum var ve 30 haftalık hamileyim oğlum hala bizimle beraber yatıyor yatağına yatırdığımız an direk uyanıyor sonra da bir ağlama krizleri hem bebek geleceği için hemde onun Da artık zamanı geldiği için de ayırmak istiyorum.
Siz yatakları ayırırken neler yaptınız nasıl bir yol izlediniz ?