Pamuk hayır antibiyotik duyarlık testi yok yani öyle bir şey görmedim Doktor bana iki gün önce eğer herhangi bir enfeksiyon veya bakteri çıkarsa normal doğum zor olur demişti yani riskli oluyormuş korktuğum da buydu başıma geldi umarım halledilir çünkü doğuma neredeyse iki Üç hafta kaldı