Arkadaşlar hala çok kararsızım. Eğer normal doğum istiyorsan haftaya çatına bakarız dedi doktor. Ben ne istediğimi bilmiyorum. Tek bildiğim korktuğum ve bilinmezlik. Doğum şekline karar verenlere imreniyorum. Zorunlu sezaryen dese gün alacağım ama öyle bir durum da yok şimdilik akıl verin ne olur 🥹