Altin23 bi tane dr yüzünden perinatolojiye gittim çok şükür koyduğu tanının yanlış olduğunu öğrendik mol gebelik demişti bana ilk dr perinatolojiye de bugün ücretsiz kontrol hakkımız vardı gittik gördük bebişi durumu iyi öyle bi sıkıntımız yok çok şükür 🥰🙏🏻 Kızımla birlikte büyücekler allahın izniyle💞 sancıları söyledim normal dedi kanama yoksa problem yok bunlar gebelikte olabilen şeyler dedi