12de erkek demişti doktorumuz
Sumce22 12de erkek demişti doktorumuz. Allah’tan bı şey almadim unisex bikac şey almıştım. 17de kiz olduğunu gördük. 🥲 O anki şoka girişim baya kameralikti. Cinsiyet tabiki kesinlikle ayırt etmiyoruz ama aradaki beş haftada oğlumuz olacağına alışmıştık. Şimdi kız geliyor 🙈