Nilbal72 Sevgili anneler bende kansızlık varmış yani çok düşükmüş normal oran 12.13 iken bende 9 muş buda tehlikeliymiş doğumda kan lazım olabilirmiş Böyle kansızlık sorunu yaşayıpta doğum yapan varmı kan takveyesi aldınızmı yada herhangi sonrasında olan bişey yaşadınızmı ? 37 haftamdayım bebeğim 3.270 grm önde gidiyor dedi sizin durumlar nasıl
Aryaam Nilbal72 bnedede var hata baya düşük benimde 23+6 yım bnde ilaç verdi kulancam doğuma kadar bakicaklarmjs duruma göre
MasalAlparslanMom Nilbal72 28+4 kan değerim 3 çıktı hafta başında. Dün damardan takviye aldım, sınır 11 12 deniyo sizin çok düşük değil 1 tüp damardan takviyeyle bence düzene girer ki bana 4 hafta ,haftalık birer tüp yazıldı. Doktorunuz şuan için bişey onermedimi
Knergiz Nilbal72 geçen sene 9 ile doğum yaptım elhamdulillah hiçbir sorun olmadı. Akdeniz anemisi yim kanım çok yükselmez
Nilbal72 MasalAlparslanMom oofff rabbim yardımcınız olsun inşaAllah doktorum sadece kan ilacıma sabah akşam devam etmemi söyledi ve çevrende kan gurubunu taşıyan sağlıklı genç birini hazırda bulundurmamı önerdi doğum sırasında kan takviyesine ihtiyaç duyabilirz dedi normal doğum
Aysecikkk_ Canım benim bekarlıktan beri kansızlığım vardı zaten hamilelikte de iyice düştü 9 a ilaçla toparlamaya çalıştım ama olmadı. 31 haftalık gebeyim doktorum artık damardan demir serumu verdi uoksa doğuramazsın bi değerle dedi sabah aldım serumu haftaya perşembe bir daha alacağım inşallah senin ki hap ile düzelir gerek kalmaz seruma. Ben neler tükettim pekmez vs. Ama olmadı yok yükselmeyince yükselmiyor
Nilbal72 Aysecikkk_ doğru diyorsun vallahii canım inşaAllah banada doğumdan önce seninki gibi damardan verir de normal doğum olcağı için doğuma gücüm olmuş olsun Sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi inşaAllah
dhbetul Aysecikkk_ kesinlikle canım ne ne yapsan da yükselmiyor bazı bünyelerde. Benim de 2 şuan maalesef 9 haftalığım 3 ay olmadan doktor ilaç vermeyeceğim dedi. 12.haftadan sonra ilaca başlayacağım olmazsa kan yüklemesi dedi. Beslenmeme ne kadar dikkat etsem de yükselmiyor.
Kiwitoveannesi Nilbal72 bende 22 haftamdayim 1 haftadır hap kullanıyorum iyi geldi kendimi çok halsiz bitkin hissediyordum ablama doğumda kan takmistilar çok düşük olduğu için
Nilbal72 Kiwitoveannesi Geçmiş olsun inşaAllah bana gerek kalmaz bende şuan hap kullanıyorum sabah akşam