Kızlar birbucuk aylık bebeğim var emziriyorum göğüs uclarim yara olmustu tam onlar iyileşiyor derken şimdide emzirme sonrası goguslerimde aşırı sızlama oluyor nerdeyse kolaltim itibariyle basılıyor sızlama çok can yakıyor mastit desem bebeğim emiyor uzun süre süt birikmiyor varmı bu durumu yaşayan aâ