Kbra940306 Kızlar gece nişanım geldi kan şeklinde, sancım yoktu sadece regl ağrısı gibi ağrı vardı. Şimdi hastaneye geldik 3 cm açılma var dedi yatış verdi. Sizce nasıl neler yapmam lazım ilk gebeliğim çok heyecamlıyım
Minigiim-vebenn52 Kbra940306 kaç haftalıksınız pilates topu üzerinde hareket edin imkan varsa sıcak duş alın
pembebiranneadayi Kbra940306 Sadece sakin ol iyi dusun canim❤️ bol bol hareket etmeye calis pilates topunda veyahut oda icerisinde yürü sancını en aza indirmeye calıs, sanci vurdukca nefes alıp ver derin derin . Allahim saglikla kucagına almayı nasip etsin inşallah❤️
turkan403 Kbra940306 sakin ol doktorunun yönlendirmesine bak hurma varsa ye derim benmde 3sntm yatış dedi ilk kziimda ama sezeryana aldı yapamdm 🤷
turkan403 Kbra940306 Meryem Ana otu var onu denednz mi peki ya catin dar değilse normal doğum olur darsa olmaz
turkan403 Kbra940306 suni sancı mi verildi sana kaç haftaliksn eyer haftani doldurduysan normal deniyolar catina bağlı tabi benm dardı olmadı seseryan aldi
turkan403 Kbra940306 Allah yardımcın olsun canım inşallah bir avazda kurtulursun sağ salim çok zor normal doğum ilk dogumun mu olucak
Hulya-nur1 Kbra940306 banada 3 cm le yatış verdiler sabah 7 de yattım öğlen 3 te doğurdum Allah yardımcın olsun
Damlammmm Kbra940306 bir avazda kurtulursun inşallah allahin izniyle sağ salim kucağına alırsın bende çok korkyorum ve stresliyim.
Sevdanurr4 Kbra940306 rabbim bir avazda kurtarsın sağlıcakla kucağına al inşallah bebeğini darısı bizlere 🐣😊