plnzzz Doktordan yeni geldim 4+4 de sadece küçük bi kese gördü bu normal mi b u durumu yaşayan var mı beta değerini takip edelim dedi ?
Vhhemho61 plnzzz zaten bu haftada kese bile gözükmez çoğu kişide maşallah sizin gözükmüş umarım sağlıkla ilerler bebeğiniz size tutunmuş büyüyor bende 4+4 ye sanırsam gördüm keseyi oda minnacık olarak şuan 14 haftalık olduk 🤲🏻🩵
Minnakkurabiyeveannesi27 plnzzz zaten öyle olur bebek gorulmez ki daha milim şeklinde ancak kese görünür kalp atışı 5+5 den sonra felan görülür
Gul_anne34 plnzzz uygulamada benimki de 4+5 yazıyor kontrole gitmedim henüz Ocak 2 gideceğim Allah nasip ederse bhcg değerine baktirmistim gebelik var dün bı daha kan verdim çıkmamış sonuç henüz bakalım umarım sağlıklı gebeliktir sizin bhcg kaç çıktı acaba öğrenebilir miyim 🥰
Yaseminnny plnzzz hiç boşuna korkmayın bende de kese göründü sonradan bebeği gördük ve bana da bos gebelik olabilir vs demisti
Melike-1414 Biz keseyi adet tarihime gore 6 haftalikta gorduk nokta kadar keseye gore 2 3 haftalik dedi anlamadim nasil oluyor.
KFeyza_ plnzzz 5+0 da keseyi gördük canım 6+0 da bebek görüldü kalp atışı 7+4 de duyduk daha çok yeni bence normal sadece keseyi görmesi hatta onu da göremeyebilirdi biraz daha bekleyin en neti 7. Haftadan sonra herşey görülüyor ondan sonra gidebilirsin canım
Mercimeek plnzzz ben 6. Haftada keseyi 7+5 te bebeğimi görmüştüm 😃 doktorunu dinleme sen betaya felan baktırma yolk göründü mü ?
alperirem plnzzz kese gorunmesi çok normal bazı doktorlar korkutuyor. O kadar erken dönemde o zaten daha oluşmaya çalışıyor. Biz 6. Haftamisda gitmiştik 6+5te ilk kez kalpcatisini ve kesenin içinde bebeği görmüştuk.