Kizlar merhaba ben hamileliğimin başından beri mide gazı problemi yaşıyorum. Midem aşırı gaz üretiyor ve afedersiniz mide kapağım hep açık gibi sürekli gegiriyorum hatta bazen çok sıkıştırıyor nefes alamaz oluyorum o gazı cikartmazsam. Benim gibi olan var mı ve iyi gelecek bı şey var mı? ( Doktoruma sordum ve rennie Duo verdi ama sabah akşam icmezsem hafiflemiyor ve her gün almak da hoşuma gitmiyor. Delirmek üzereyim durmadan gegirmekten ve aşırı sıkıştırmasından)