Lamraaa Kızlar az hareket ediyo denilebimesi için ortalama yani kaç saatte bi hareket etmesi lazım buradaki postları gördükçe evham yaptım :) hareket ediyo hamdolsun ama azlığını çokluğunu neye göre belirliyorsunuz
Minnakkurabiyeveannesi27 Lamraaa 24 saatte en az 10 hareketi olması lazım yani 3-4 saatte bir hareket etmesi lazım
Gattara7 Doktorum günde en az 10 hareket etmesi lazım demişti bana :) benim kızım oldu olası ultrasonlari sevmedi ve genelde gece daha aktif 😅 ne zaman doktora gitsem hareket etmiyor bu çocuk diyorlar alıştım tabi 😅
Lamraaa Gattara7 yani bende burda görüyom hareketi azaldı falan yazıyolar Allah korusun neye göre fark ediyorlar acaba dedim :) yani günde en az 10 kere mi hissetmemiz lazım :)
Nur7536 Benimde 29 haftalık bir gün hareketli bir gün çok az bende korkuyorum normal mi değil mi sizin bu haftalarda nasıldı hareketleri hergün düzenlimiydi
Lamraaa Değildi canım bazen 2 gün falan hissetmiyordum sonra hissediyordum :) bende panik oluyodum :)